Holdin' On To Life

Med kameran i famnen

Kategori: dagbok!?

God morgon allesammans! 

Igår kväll lyste månen in genom mitt sovrumsfönster jättestarkt så efter att ha legat och bara tittat på den ett tag så var jag bara tvungen att hämta kameran! Men tyvärr så gick det inte alls att ladda över bilderna på datorn D: då datorn inte kände minneskortet när jag stoppat i det. 

Ska leta fram en sladd ikväll och överföra dem externt istället :) 

I övrigt så ska jag ha prov, repoch roligt idag :) tyvärr så blir det ingen träning eftersom att jag är förkyld. Hm... kanske inte skulle rullat runt i snön förra veckan... :S ;-) :D ha det gott alla godingar så hörs vi! :D

Sitter nu med en tekopp i handen, leende på munnen och ett litet ljus framför :) Mys... :D :)

Hot*life

KOMMENTARER:

  • evelina säger:
    2014-02-17 | 13:36:12
    Bloggadress: http://www.evelinaronnback.blogg.se

    Sv: Ja, det är superhärligt! Rekommenderar starkt! Tror jag bara stod på bänken om jag minns rätt!

    Svar: Hihi nice! :D
    Alinde

  • ctinas säger:
    2014-02-17 | 18:28:42
    Bloggadress: http://ctinasunnegardh.blogg.se/

    Åh vad mysigt!

    Också förkyld och har varit det i tre veckor nu! :( Saknar träningen som bara den...

    Svar: krya! visst längtar man tbx till träningen! :D hoppas båda är 'back on track' snart igen :D
    Alinde

Kommentera inlägget här: