Holdin' On To Life

Vad var det som gick fel?

Kategori: dagbok!?

Jo, mycket. Jag tänker bara hoppa rakt in i alla problemen. 

Dolda räkningar som låg på ca. 1000-2000kr, ett par mail där det stod att vi inte betalt, oklar information.


Nu kommer vi till det verkliga problemet. I förr förr går ringde dem hem till oss och sa att det blivit något fel med värdfamiljerna och att dem nu vill skicka oss till Brighton istället för Bornemouth. Dem säger även att dem inte vill lägga ut någon ersättning för det, INGEN ALLS. Visst, Bornemouth och Brighton ligger nära varandra. Bytet i sig är alltså inte någon för stor ändring. Dock finns det fler problem med bytet. Dem aktiviteter som vi bokat att få göra i Bornemouth, dem finns inte att göra i Brighton. Hur ska man göra med det då? Och på allt så hade dem inte ens ringt och berättat detta för tjejen jag ska åka med. Så när jag ringde till henne för att fråga hur hon ville att vi skulleglra med det hade hon inte ens fått veta om att sem ville flytta oss. Trots det att dem sagt till oss att "hon var näst på tur" efter dem pratat med oss... 


För tillfället vet jag alltså inte 1) VART vi ska någonstans 2) VAD vi ska göra för några andra aktiviteter där 3) OM vi ens åker ALLS 4) VEM vi ska bo hos eller VAR. 

Hm... Jo, men det kommer att bli as roligt ändå!! :D Lite strapatser på vägen gör bara historian bättre 😝👏🍇👌😊😂

Dock rekommenderar jag inte att åka med STS alls... 

Hot*life
Kommentera inlägget här: