Holdin' On To Life

hur du får den perfekta pojk-/flickvännen för dig!

Kategori: dagbok!?

Fick förslag om att skriva ett inlägg om kärlek... Visste inte riktigt vad det inlägget skulle innehålla tills jag kom på rubriken. Så här kommer några tips!
Jag vill bara säga att för mig finns det egentligen inga regler eller ett "så-här-ska-du-göra-sätt". Detta är alltså inget recept på hur du får din dröm kille/tjej!
 
1. Få hennes/hans uppmärksamhet! Viktigaste av allt, hur ska personen annars veta att du ens finns!
Bara börja prata med personen, vet. det är lättare sagt än gjort men försök iaf få hennes/hans uppmärksamhet på något sätt.
 
3. Håll kontakten. Vissa har inga problem alls med att fåt uppmärksamhet men sedan...? Man kan inte lära känna varandra helt om man bara träffas en gång.
 
2. Var dig själv! Visst du kan vara någon annan i början men förr eller senare kommer du ändå att behöva "avslöja" ditt riktiga Jag.
 
Okej. detta var en jättekort lista grej men som jag sa så finns det egentligen ingen lista eller recept alls!
 
Hot*life

KOMMENTARER:

  • VERONICA - mode & träning säger:
    2014-02-02 | 15:40:27
    Bloggadress: http://glossfashion.com/vveronicas/

    Bra tips! Läsvärt :) Kram

    Svar: Roligt att höra, tack :) Kram
    Alinde

Kommentera inlägget här: