Holdin' On To Life

Örn tidigt, härligt!

Kategori: dagbok!?

Tjaoo! Gick upp örntidigt (kl. 05.30) för att hinna flyget till Österrike :D ...vilket betyder att jag inte kommer att kunna vara aktiv på bloggen. Men fortsätt att utmana Challengen (Jag kommer nog kunna bocka av en liten del av listan där borta, ska även filma oc ta kort) och kommentera mycket så att jag kan få mig ett mega leende på läpparna när jag kommer hem och bli kära i er på nytt!! 


Det kommer tidsinställda men så klart om jag kan så ska jag gå in på bloggen och responda, om jag kan!! 

Ni kan vänta inlägg med titlarna kärlek (igen fast nytt ;) ), höga tider, coolaste blommorna (enligt mig), längderna... m.m. Så bloggen kommer absolut inte stanna upp men för tillfället så kanske jag inte kan responda. 


Ha ett SJUKT (inte sjukt, sjukt... bli inte sjuka) BRA LOVE* och NJUT, så hörs vi!
Kommentera inlägget här: