Holdin' On To Life

Valentines challenge

Kategori: dagbok!?

Alla hjärtansdag börjar närma sig med storm steg så jag tänkte att man kunde ha en liten challenge för att "värma upp" sig till den 14 februari. 
 
Challengen går ut på att utföra så många av dessa uppdrag som står här nedan för. Desto längre ner på listan ni kommer desto bättre! Ta gärna något kort och/eller filma när ni gör någon av utmaningarna!
 
1. Krama någon av dina bästisar. 
 
2. Krama någon.
 
2. Säg hej till 3 stycken främlingar.
 
3. Skriv en anonym kärlekslapp till någon, vik ett pappersflygplanet av pappret och kasta randome ut det.
 
5. Slå in ett randome nummer och ring (eller ett bestämt). När personen svarar säger du "snart är det alla hjärtans dag så ja tänkte bra säga till dig att jag älskar dig hejdå".
 
Ett tips är att göra detta med någon galen kompis för då blir det myycket roligare! Jag hade själv tänkt att göra det :D
 
Om ni inte själva vill lägga upp dem så att andra ser vems bild det är så kan ni alltid skicka på mail till mig! Dem mest kärleksfulla bilderna och videosarna (om ni tillåter) kommer att klippas ihop till en film och ett par av de bloggar kommer att länkas!
 
Skriv inom parentes i mailet med bilderna/videon eller i kommentaren om det är okej att jag använder bilderna/videon i en film! :D Om ni inte skriver någonting om det är det risk att jag tar med era bilder och eller videos! 
 
Om ni har några FRÅGOR så får ni jättegärna ställa dem i en kommentar i detta inlägget... eller via mail!!
 
 
Hot*life

KOMMENTARER:

  • Louise säger:
    2014-02-06 | 18:17:51
    Bloggadress: http://vitmossa.blogg.se

    Hahaha de va lite småroliga grejer..

    Svar: Haha ja det måste ju vara roligt annars villman ju inte göra det! ;) länka och sprid suupergärna Challengen på din fiina blogg så att vi får många som sprider kärlek!! :D
    Alinde

  • VERONICA - mode & träning säger:
    2014-02-06 | 18:18:20
    Bloggadress: http://glossfashion.com/vveronicas/

    Så fint och sant! :) Ska testa!

    Svar: Taack!! :D testa du!! (Om du vill får du även jättegärna länka Challengen i din blogg så att vi får många som sprider kärlek!! :D tack för den fina kommentaren ta du! :D
    Alinde

  • JUNITJEJ säger:
    2014-02-06 | 18:49:59
    Bloggadress: http://www.junitjejen.se

    Roliga små uppdrag!

    Svar: Taack! :D utmana mig gärna och gör Challengen!! Det kommer blir sååå roooligt (...meeen liite pinsamt kanske...?) :D :D
    Alinde

  • Ida ☯ the sky under the sea säger:
    2014-02-11 | 20:48:46
    Bloggadress: http://theskyunderthesea.blogg.se/

    De fyra första var fina. Men konstigt att säga 'jag älskar dig' till någon random, man vill ju mena det.

    Svar: Man kan ju mena det ändå :) och så använder man ju ordet 'älskar' till så mycket ändå så det har ju förlorat sitt värde en hel del. Så för mig, nu mera, så betyder det inte så jättemycket mer än vad ett "jag gillar dig" gör. :) men håller ändå med om att man egentligen bara borde använda ordet när man verkligen menar det precis som svärord. Då blir dem mer laddade och man tar det mer på allvar. :D
    Alinde

Kommentera inlägget här: