Holdin' On To Life

"Det var ju inte så bra"

Kategori: dagbok!?

Hallå där ute! Idag har dagen bjudit på en poängpromenad som i övrigt inte alls gick som det borde... hade 11 av 12 rätt men utslagnings frågan alltså... Man skulle gissa hur många kulor det var i en burk. Jag gissade på 69st men gissa hur många det var!? 267 stycken! ...antar att mitt ögonmått inte är vad det en gång vart ;-) Men som en liten tröst grillade vi under kvällen istället :)
Nu är det verkligen sommar :)


Ni vet säkert att om man plockar 7blommor under midsommar kvällen och sover med dem under kudden så sägs det att man ska drömma om den man ska gifta sig med. Självklart testade jag och visst drömde jag. Till skillnad från förra året drömde jag i år 'bara' om en kille xD. Jag kände inte igen honom men tror mig komma ihåg att han hade ljust hår. Mer än så kommer jag dock inte ihåg :| 

Imorgon kommer lite info vad gäller bloggen
 
Ha det gött i sommar värmen! :D
Haha kommer att komma många bilder från midsommar kvällen fram över xD. 

Hot*life

KOMMENTARER:

  • milina.blogg.se säger:
    2014-06-22 | 02:56:30
    Bloggadress: http://milina.blogg.se/

    här känns det inte som sommar.. mer höst

    Svar: Kanske blev e kort sommar i år då :P :S

    Sommar värmen kommer nog snart ändå! :) tänkt så skönt det kommer blir då ;)
    Alinde

  • Wilma Gunnari säger:
    2014-06-26 | 09:29:35
    Bloggadress: http://wgunnari.blogg.se/

    Haha vad coolt! Jätte fina bilder också! :)

    Svar: Haha tack xD :D
    Alinde

Kommentera inlägget här: