Holdin' On To Life

Hatar godis!

Kategori: dagbok!?



Okej. Idag har haft godisförbud i 315 dagar och bestämde mig idag för att ha en 'godis dag'. Alltså en dag då jag faktiskt får äta godis. Men shit alltså, Godis är det värsta jag vet! Jag mår så sjukt illa. 

Så svår är det för det ser så otroligt gott ut och dem första bitarna är så otroligt goda. 

Nu har jag ätit kanske runt 10 bitar och det känns som att jg ska spy! Usch... :( 

Nu vill jag aldrig någonsin äta godis igen men när någonting lockar glömmer man snabbt hur dåligt man mådde förra gången man åt godis. Hänt flera gånger innan och kommer säkerligen hända igen om jag inte har fel. Men ja... shit vad illa jag mår nu alltså!!!!

Hot*life

KOMMENTARER:

  • Susanna Maria J säger:
    2014-09-07 | 13:21:15
    Bloggadress: http://oslofru.com/

    Å så gott med lösgodis! :D

Kommentera inlägget här: