Holdin' On To Life

Hej, hej pinsamhet

Kategori: dagbok!?

Som sagt så var jag i skolan idag och tyväär så var jag där förkyld. Såå himla pinsamt när man sitter i det hel tysta klassrummet och känner hur fruktansvärt mycket det kliar i halsen! Man vet att det kommer att komma en hostattack eller nysning och man blir helt röd i fejan och allting D:. Hihi aja annars har det varit en förvånansvärt bra dag. :D Den grad av taggning inför skolan har jag verkligen inte kännt på fleeera år!! :D Gött att den är här nu :D
 
Repet gick helt okej men måste ändå erkänna att jag var helt borta då och då. Hm... koncentrationen hamnar inte alltid på topp när man är halv förkyld...
 
Btw så blir det tyvärr ingen Alla Hjärtans Dag film då det inte verkar som om någon av er vill offentligt dela med er av hur det gick med Challengen :(. Men jag är glad ändå då jag har fått lite svar och sånt och hört att ganska många av er iaf har gjort uppdragen :D
 
Jag har gjort nästan alla uppdragen men sparar ett för att se om en kompis vill göra det med mig ;). får se om jag kan lura med henne på det :D :S
 
Hot*life
Kommentera inlägget här: