Holdin' On To Life

Kärlek till 100%

Kategori: dagbok!?


Om jag har en hobby som jag älskar,  
 


folk runt omkring mig som säger "hej" och ser mig, folk som kommer fram (utan tvång) och pratar med mig i flera timmar, människor som bryr sig om mig och skrattar med mig och människor som besvarar min kärlek...
 
 

då, då skulle jag säga att jag är älskad. Vilken tur att jag kan säga det då! :D <3
 
Ha en KÄRLEKS FULL Alla hjärtans dag nu!! Jag älskar er! (några dagar efter att jag kommer hem då klipper jag ihop bilder från Valentines Challenge:en så ni har några dagars chanser kvar att vara med och joina loversarna! :D
 
Ha en bra alla hjärtans dag! .D <3
 
Hot*life

KOMMENTARER:

  • Josefine Andersson säger:
    2014-02-14 | 11:05:25
    Bloggadress: http://typjosefiine.blogg.se/

    sv: Iiiih - vad söt du är sötnos! Tack så himlans!
    Och jaa, du hittar den hos Stronger.se :]]
    KRAM

Kommentera inlägget här: