Holdin' On To Life

Woop WOOP!

Kategori: dagbok!?

Idag var en speciell dag i skolan. Under några timmar så kom en dansinstruktör till skolan och lärde oss att dansa. Senare för kvällen möttes fem stycken olika skolor upp och samlades i en hall där det skulle bli pardans dansparty!! :D

När kvällen sedandrogs mot sitt slut så skulle det vara en buggtävling. Jag min kompis Rasmus VANN hela grejen!! Helt 'fattar det inte'! Vi bara improviserade allt ju och typ skrek till varandra vad nästa steg skulle bli. Men tydligen så lät det på en annan kompis som att det var utstrålningen och kreativiteten (vi hade lyft och lite annat med i buggen som vi inte hade gått igenom med dansinstruktören) som gjorde att vi vann!! :D 
Vi vann en påse med Bilar var, liksom dem på andra och tredje plats. Vi fik även en extra grej, en tröja! :D (den ni ser på bilden).

Med tanke på att vi vann mot sånna som "på riktigt" tävlar i pardans, och inte nog med det så tävlade Dem Med Varandra. Så helt typ mållös är jag eftersom att vi vann mot dem! :D

Lite annat -"off the stage history"
Han, Rasmus, skulle egentligen gått för att hinna med ett tåg hem då han hade lite andra planer. Men istället så frågade jag honom om han iaf inte bara kunde dansa den sista buggen med mig innan han gick. (Jag hade tjatat på honom under kvällen att jag gärna skulle vilja vara med i danstävlingen med honom då vi har dansat bugg en gång innan och för att han är sjukt roolig att dansa med!) De buggen gick bra och direkt efter så var det dags för tävlingen. Jag frågade igen om vi inte kunde vara med i tävlingen och sa att buggen hade gått bra 'nu' ju. Han tyckte mobilspel att det hade gått rätt bra för han gick med på det! 

Jag sa att vi bra skulle vara med för skojs skull och bara dansa i våran värld och stänga ut dem andra då han blev nervös när andra kom fram och peppade oss till tävlingen. Jag sa också; vi börjar att dansa och om du måste gå så går du. Sa även att det kunde bara vara kul att testa lite lätt hur långt vi kunde komma, då vi har en teater scen där vi ska dansa bugg i en kommande liten föreställning. 

Sån tur att han inte tog tåget och allt det! Så otroligt glad och tacksam för att han gick med på hela tävlings greje fastän att han var lite tveksam till det! :D

Så ny korade "Möndals bästa buggpar 2014" jag och en av mina bästa kompisar hälsar ha det gött så hörs vi!! :)

Hot*life

KOMMENTARER:

  • Becca säger:
    2014-02-26 | 22:50:27
    Bloggadress: http://nailsnsuch.blogg.se/

    Låter som du hade en grym dag :)
    Snyggt linne du har!

    Svar: hihi taack! :D Jadå kvällen var grym! Kommer sent att glömma den :D
    Alinde

  • Michelle säger:
    2014-02-27 | 06:44:09
    Bloggadress: http://mischakaro.blo.gg/

    Himla gott med bilar!! :D

    Svar: Hihi jadå bara det att jag har godisförbjud :S :)
    Alinde

Kommentera inlägget här: