Holdin' On To Life

Jag älskar...

Kategori: dagbok!?

 
Oj, ja. Fick frågan "Vad älskar du?" men det vet jag inte helt. Älska är ett så starkt ord även fast alla använder det så ofta. Det är lite synd för då förlorar ordet lite av sitt värde. Men jag skulle nog säga att jag älskar den tredje och fjärde dagen i skidbacken. Då har man fått in åket och man kan bara köra. Kroppen och musklerna man vanligtvis inte använder har börjat att vänja sig och det är bara att blåsa på i pistarna och funparken. Det finns så mycket jag älskar så ni skulle bara bli uttråkade av att läsa allt. En stor del av sakerna jag älskar finns i vardagen. Som BFF:s, familj och nya äventyr! Meeen jag älskar ju saker på olika sätt också så klart!
 
Tänk dig att vara utomlands i ett varmt land. Det är sent på kvällen och luften är ljumen. Man har linne och shorts och sitter på ett fik och lyssnar på levande musik eller tar en promenad i en fin park med någon av ens bästa kompisar/närastående. Det älskar jag. Ungefär där tänker jag sluta skriva. Jag skulle kunna skriva flera sidor om saker som jag älskar men som sagt så skulle ni bli uttråkade då. Kanske är ni redan uttråkade nu, men det bevisar bara min teori. ;)
 
 
Hot*life

KOMMENTARER:

  • Tess säger:
    2014-01-31 | 12:50:16
    Bloggadress: http://tesswaltenburg.blogg.se/

    Superfina bilder! :) Kram

    Svar: Tack så jättemycket va glad jag blir! Det kommer nog komma lite fler med tiden ;)
    Alinde

Kommentera inlägget här: