Holdin' On To Life

Utkastat inlägg om de senaste dagarna

Kategori: dagbok!?



Idag drog jag och min "sommar syster" ut med deras nya inköpta lilla gummi motorbåt. Hade lite krångel med motorn först och sedan började det dundra ifrån molnen. Ingen blixt slog ner men tänkte att det var bättre att vara på säkra sidan då inte heller några andra båtar var ute och vi då var högsta punkten i det öppna havet... :S Bättre att ta det långa benet före det korta... om man kan välja :O :) 


Jaha... fattade aldrig att matcherna mot kompisarna var en 'riktig' cup. Tyvärr tog vi inte hem det men kanske nästa år... om det blir något då! 

Som tröst har jag ändå den grejen att jag iaf vann 1:a pris x4 och ett 3:e pris på ön:s Övallenspel. I de spelen inkl. det bl.a. stillastående längdhopp, kulstötning, golf, kast med boll, stövelkastning, 150m häcklöpning och pilkastning mm. Jag hann inte köra allt innan regnstormen kom men de jag körde var assköööj! :D

Jag ÄR verkligen en jättebadkruka när det gäller att bada i hav. Känns alltid som att en haj ska komma och sluka mig i ett gap eller att något annat lurar under mig. Dock känner jag att man ska ha badat i havet någon gång under sommaren så i förrgår var den gången... Av att dömma från väderleksrapporten så är det antagligen ända gången i sommar jag kommer ha badat i havet :/ 

Ha de så hörs vi! :D

Hot*life
Kommentera inlägget här: