Holdin' On To Life

Tillbaka igen

Kategori: dagbok!?

Hej hej! Så nu har jag landat hemma igen. Faktiskt så kom jag fram i förrgår men igår var jag hela dagen hos släktingar och idag åkte vi till landet. Som vanligt så har jag alltså inte någon bra internetuppkoppling här så kan inte posta inlägg riktigt när jag vill riktigt men ska göra mitt bästa ;) 
 
Idag under kvällen spelade vi lite fotboll för skojs skull med kompisar och tidigare på dagen tog jag det bara lite lugnt och vilade. När det är ca. 29 grader orkar man inte direkt göra så mycket :S nu är klockan liksom 23.00 ganska exakt, två minuters skillnad, och jag sitter i shorts, lyssnar på Yirma, skriver och är varm! Någon annan som har det lika varmt? Sommaren har i alla fall utan tvekan kommit och hälsat på lilla Sverige i år :) Hoppas att den inte checkar ut än på ett tag :) 
 
 
Snart kommer även en bildserie som visar lite av det jag gjorde i Brighton (dem säger ju att en bild säger mer än 1000 ord). Det blev en tur med till och med än mer strapatser... Men nu kan jag i alla fall säga att ni nog kan åka med STS trotts allt. Alla nya vänner, minnen, äventyr och upplevelser man fick vägde upp problemen utan tvekan :) 

Mer får ni veta senare. sov gott :)
 
Hot*life
 
Kommentera inlägget här: