Holdin' On To Life

Framtida info

Kategori: dagbok!?

INFO: Under den tiden jag innerligt hoppas jag tillbringar i England kommer ni kunna läsa ett inlägg med rubriken "vad var det som gick fel?" som då handlar om hur en bokad och betald språkresa kunde gå från 'jag ska åka till Bornemouth' till 'kommer jag ens kunna lämna Sverige?'. 

Det andra inlägget som är garanterat att ni ska få under ungefär samma tid är inlägget "Jag kan inte gråta för dig" som helt enkelt handlar om hur jag reagerar och påverkas när någon som står nära mig dör. Tänker att det kan vara... kanske inte nödvändigt eller intressant mera på något sätt bra att även skriva om dem sämre stunderna i livet. Många bloggare vill inte skriva om deras så kallade dippar i livet utan bara skriva om när allting är bra och perfekt. Likaså utelämnar många youtubare sina jobbiga stunder utanför kamerans värld. Jag förstår dem verkligen och jag förstår er om ni inte vill höra eller läsa om det. Men trots det så känner jag att det på något sätt kan vara bra att ta med den delen av livet också. Det kommer inte att vara något långt inlägg men det kommer att finnas där. 

Annars har jag även tänkt att jag numera ska göra om bloggen lite till en mer praktisk blogg. Alltså lägga upp mer saker under kategorierna musik, vid&pics och pyssel. Den tanken är inte helt utformad ännu så kommer uppdateringar på den tanken när min hjärna snurrat vidare några varv. 

Ha de till nästa gång!

Hot*life
Kommentera inlägget här: