Holdin' On To Life

Min midsommar 2014

Kategori: dagbok!?

Ja. Min midsommar 2014 ägnande jag på landet med familjen. I år var vi färre än på väldigt länge av olika anledningar. 

Vissa var borta och andra var 'borta borta'. Min morfar dog nyligen och det var en utav alla anledningar till att jag inte orkade blogga.

Bortsett från det så var det helt enkelt skola, kompisar, träningar, olika arrangemang/projekt mm. som också gjorde att jag inte orkade med bloggen. Förhoppningsvis så kommer jag att kunna visa er ett utav projekten men kan tyvärr inte säga till er vad det är för något ännu ;)


För att vara ärlig så har det varit ganska skönt att bara kunna släppa bloggen under ett tag. Självklart har jag ändå saknat bloggandet och från tillfälle till tillfälle tänkt "det här skulle vara perfekt att skriva på bloggen!" men som sagt har jag varken haft tid, särskilt bra inspo 
eller orken. 

MEN nu har sommaren kommit med ett lov som jag både ÄLSKAR och behöver! Så nu när jag har tid och känner mig allmänt bättre psykiskt så tänkte jag uppdatera bloggen lite bättre. 

Betona ordet lite. Jag kommer nämligen att åka iväg på språkresa och o'boy vad det har trasslat med den resan, och jag har ännu inte åkt! För tillfället vet jag inte ens vart jag ska tillbringa mina veckor i England någon stans om det nu blir av alls! 😬😮  
 

Hot*life
Kommentera inlägget här: