Holdin' On To Life

Skriva det

Kategori: dagbok!?

Hej alla igen. Tänker inte skriva att jag inte skrivit på länge för det kan ni ju räkna ut själva... Iaf. för ett tag sedan så slog en tanke mig. Hur är det att vara perfekt? Jag tror att dem flesta av er har träffat någon person som ni tänker har det perfekta livet som ni gärna skulle kunna tänka er att byta liv med, liksom som jag har tänkt från och till. Efter den första frågan som slog mig så slog en ny tanke mig som satte igång min hjärna på full varv. 
 
Det kommer jag att posta ett inlägg med imorgon med rubriken, Hur det är att vara perfekt :D
 
Kan ni se hjärtat?
 
Hot*life

KOMMENTARER:

  • Cloud säger:
    2014-03-18 | 18:03:49
    Bloggadress: http://dreamcloud.blo.gg

    Det ser jag fram emot ^^

    Svar: Roligt att höra! :)
    Alinde

Kommentera inlägget här: