Holdin' On To Life

Uppdaterinag

Kategori: dagbok!?

Tjao! Jag ser att det fortfarande är folk som läser min blogg fastän att jag inte alls sköter den så som den ska skötas. Det blir inga inlägg regelbundet nu för tiden, dem kommer upp lite då och då. Jag kan inte med ord berätta hur glad jag blir när jag får se att ni finns kvar. Jag har tappat en del läsare men jag trodde att det skulle vara flera. Bara så ni vet så älskar jag, på det sättet man kan älska någon som man inte träffat, alla er där ute som håller kvar min blogg i bakhuvudet någonstans. Holding on to... life the blog... :D
 
Nog med pladder. Under dem tre kommande dagarna så kommer det komma tre inlägg. Ett inlägg för varje dag. Ena inlägget kommer att innehålla fler bilder från ön vi besökte i helgen, det andra kommer att ha rubriken Detta vill jag med mitt liv och det tredje kommer att handla om skratt.
 
Hoppas att jag nu inte tråkat ut er med för mycket text. Jag hoppas också att ni även nu kommer att fortsätta vara så snälla och lojala som ni hitills har varit. Greetings too ya'. Ses ha det gött.
 
 
Hot*life
Kommentera inlägget här: