Holdin' On To Life

Woohoo, det trodde jag ALDRIG :D

Kategori: dagbok!?

I onsdags var jag ju på en gymnasie intervjuv/prov spelning/audition, vad ni än vill kalla det. 
 
När jag var klar och när vi hade pratat klart så sa dem att jag kom in på skolan och linjen ifall om jag ville, för att dem skulle sätta höga poäng på mig! :D Så otroligt skönt det kändes. Speciellt eftersom att jag hade varit så otroligt nervös innan och hehe till och med gråtit kvällen innan för att jag inte kunde en obligatorisk låt kvällen innan. OTROLIGT GÖTT! Det känndes bara som att en stenbumling bara ramlade av mina axlar när dem sa det! :D 
 
Det finns så mycket historia bakom som gav ännu en skjuts till att känna mig så sjukt glad och lycklig över dem där orden.
 
Hot*life

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: